Posiadam słuchawki K450 firmy AKG. W zestawie otrzymałem dwie przejściówki, jedną na większego Jack'a, drugą na mniejszego Jack'a , pokrowiec oraz dwa kabelki, jeden krótszy(chyba 0.5m) i drugi dłuższy(1.1m) Jestem z nich bardzo zadowolony jednakże, dwa razy uszkodził mi się już dłuższy kabelek. Raz został wymieniony na gwarancji jednak serwis uznał że to uszkodzenie mechaniczne i nastąpiła wymiana warunkowa. No i właśnie ostatnio usterka się powtórzyła, mimo tego że słuchawki zawsze odkładam do pokrowca a kabla zawsze zwijam i wkładam w odpowiednią kieszonkę. Ale cóż, musiałem przez kilka dni poużywać krótkiego kabla. Było to dla mnie trochę uciążliwe, ponieważ muzyki słucham głównie w autobusie lub na mieście z telefonu. Z tym kablem musiałem nosić telefon np. w kurtce na piersi, a jak wiadomo robi się już ciepło więc no... Ale myślę, naprawie sobie ten kabel! Skocze do elektronicznego, kupie co mi potrzebne, lutownica, nożyczki itp. i będzie grało. Ale nasunęła mi się myśl, co jak słuchawki się zepsują a serwis nie przyjmie gwarancji z powodu własnoręcznej naprawy kabla? :O Napisałem więc kulturalnego maila do serwisu, z pytaniem, czy mogę sam sobie ten kabel naprawić i czy nie będzie później problemu z gwarancją. Zostałem poproszony o numer seryjny słuchawek lub numer zlecenia serwisowego. Tak więc wysłałem skan całego sprawozdania z naprawy, i po kilku mailach wiedziałem że mogę sam sobie ten wtyk naprawić. Nie miałem chwilowo czasu więc się tym jeszcze nie zająłem. No i dziś, kiedy wróciłem ze szkoły, oczekiwał na mnie taki list:
Bardzo się zdziwiłem kiedy go otworzyłem:
Tak więc niby nic a jednak coś. Nie prosiłem o kabel, firma wysłała mi go dobrowolnie, bez żadnego uprzedzenia, informacji na ten temat. Nie podziękowałem na koniec za pomoc gdyż nie chciałem już zajmować czasu, bo z maili wywnioskowałem że Pan po drugiej stronie monitora ma trochę do pisania. Ale tu chciałem teraz serdecznie podziękować, następny model słuchawek też na pewno również będzie firmy AKG. :)
Również polecam tą firmę, mam słuchawki K518DJ, faktycznie mam z nimi problem (ponadprzeciętne wykręcanie i plątanie się kabli), ale producent nie odmówił naprawy gwarancyjnej - warunkowej, ale jednak. To moje pierwsze słuchawki firmy AKG, jestem z nich zadowolony, a i jakość wykonania niezła.
OdpowiedzUsuń